تحميل رواية يو تيرن PDF – كريم هشام

تحميل رواية يو تيرن PDF

تحميل رواية يو تيرن PDF – كريم هشام – تحميل رواية يو تيرن pdf..حدوتة رومانسية واقعية ممكن تحبها وممكن لا بس الأكيد أنها هتلمس جزء جواك .. المعاني و المشاعر الجميلة كلها اتلخصت في شئ اسمه ” يو تيرن “…الحدوتة بتفاصيلها الحلوة كلها قدرت تخلي كل واحد يشوف فيها نفسه في مواقف كتير و لو حتى في سطر واحد .. الدموع في لحظات..الامل في لحظات تانية .. فكرة انك تعمل حاجة عشان انت حابب تعملها او عشان تسعد بيها غيرك لمجرد بس انك تشوف الضحكة فـ عنيه .. فكرة انك تحارب الدنيا كلها عشان قلبك بيقولك حاجة تانية عكس كل اللي حواليك و بيهاجموك ، و ترمي ورا ضهرك و تسيب قلبك بس اللي يحكم .. فكرة ان تقرر تكمل و تقف قصاد كل الظروف الصعبة اللي بتواجهك لمجرد انك شايف ان اللي قدامك يستاهل اكتر من كل دة و احسن من كل دة .. فكرة انكو فعلا عملتو و هتعملو احسن من كل دة ” عشان سوا و هتفضلو سوا.

تحميل رواية يو تيرن PDF - كريم هشام
تحميل رواية يو تيرن PDF – كريم هشام
عن الكاتب كريم هشام

كريم هشام شاب يبلغ من العمر 27 عام درست لغة إنجليزية في جامعة القاهرة والترجمة فورية في الجامعة الأمريكية وأعمل مترجم فوري وتحريري وأكتب في وقت الفراغ.

بدايتي مع الكتابة كانت لما كتبت مسرحية ورميتها عند خالي فترة في البيت وانا خالي أديب وشاعر وأستاذ الأدب العربي في جامعة القاهرة وبالصدفة شافها وسأل مين كاتبها وكانت عاجباه جداً وقالي أنتَ عندك موهبة الكتابة وهتبقي حاجة كبيرة فيها وكنت صغير ساعتها يعني ورجعت أكتب تاني لما دخلت الجامعة في مجلة الجامعة.

-مع الثورة،في أيام الثورة بدأت أكتب ويلقي ما أكتبه إعجاباً من الناس وينشروه وفتحت صفحة علي الفيسبوك وبدأت العمل عليها وتوسعت أكثر من ثم أغلقتها وأصبحت أكتب علي حسابي الشخصي فقط فا مسيرتي بدأت لنقول من 2011.

تحميل رواية يو تيرن PDF – كريم هشام

المؤلف كريم هشام
الصفحات 209
سنة النشر 2015
القسم روايات عربية

تحميل رواية يو تيرن

إبلاغ عن رابط لا يعمل  

ناقش الكتاب 

اقرأ ايضاً