تحميل رواية نادر فودة 2 PDF – أحمد يونس

تحميل رواية نادر فودة 2 PDF

تحميل رواية نادر فودة 2 PDF – أحمد يونس- يواصل نادى فوده رحلة الصراع مع كساب وتبداء الروايه بمشهد عزاء وناس كثير ونادر جثة على السرير ويبكى الجميع على رحيلة ابوه وامه واخته وهناك من يبكى ايضا ويقف بجوار الجسمان .. روح نادر اللى مش قدره تصدق انه مات ومش فاكر مات ازاى ولا ايه اللى حصل وكل ما يسال اى حد محدش سمعة ولا حاسس بيه ………؟؟؟ نجح الكاتب بشده بوصف مشهد الموت من منظور الميت نفسه !! الاحداث سريعه ومشوقه جدا ويكمل بنا الكاتب احداث القصه الاولى وينتهى بنهاية توحى بان هناك تكمله .. الغلاف رائع معبر عن الحدث الرئيسى بالقصه والعنوان جيد اسلوب يونس السهل الممتنع اسلوب عمى ولكن ممتع بدون اى اسفاف.

 

 

تحميل رواية نادر فودة 2 PDF - أحمد يونس
تحميل رواية نادر فودة 2 PDF – أحمد يونس
عن الكاتب أحمد يونس

احمد يونس هو مذيع راديو وتلفزيون مصري، اشتهر بفضل تقديمه للعديد من البرامج الاذاعية، كما قام بتاليف عدد من الروايات، اهمها رواية نادر فودة 1 ، رواية نادر فوده 3 , رواية نادر فودة 4, واخيرا رواية نادر فوده 5, وهي رواية من خمسة اجزا،ء وتعد واحدة افضل الروايات العربية في مجال سرد قصص الرعب.

المؤلف أحمد يونس
الصفحات 224
سنة النشر 2017
القسم روايات عربية

تحميل رواية نادر فودة 2 PDF

 إبلاغ عن رابط لا يعمل  

ناقش الكتاب 

حمل أيضاً

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على ذلك ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك قبول قراءة المزيد