تحميل رواية شهرزاد اون فاير PDF – هبة السواح

تحميل رواية شهرزاد اون فاير PDF

0
(0)

تحميل رواية شهرزاد اون فاير PDF – هبة السواح – “بلغني إيها الملك السعيد ذو الرأي الرشيد إن رحلتنا في الحياة هتاخدنا في كل اتجاه! هنعدي على مراحل مختلفة في حياتنا.. في شغلنا ودراستنا. هنعدي بنجاح وفشل، بتشجيع وإحباط، بحب وكره وفرح وغضب وسهولة ومعاناة ومتعة وبؤس. القطر هيعدي بكل المحطات وهنشوف حوالينا أشكال وألوان من البشر والتجارب والتغيّرات. الحاجة الوحيدة اللي هتفضل طول الوقت معانا، هي البوصلة اللي جوانا! الجزء اللي عارف كويس إحنا مين وبنحب إيه وبنكره إيه وعايزين نعمل إيه وبنخاف من إيه. الجزء اللي فاهم مشاعرنا وعارف شغفنا ونقاط قوتنا ويقدر يساعدنا نخطط لحياتنا ونختار الناس اللي حوالينا. الجزء الوحيد اللي عنده إجابة السؤال المتكرر “أنا مين وإيه بصمتي في الدنيا؟”..إيه الجزء ده؟ أفهمه ازاي؟ أستخدمه ازاي؟ أظبط بوصلتي ازاي؟…دي الأسئلة اللي هنجاوب عليها من خلال حكايات ألف ليلة وليلة… “…من مؤلفة الكتاب الأكثر مبيعا “سندريلا سيكريت” هبة السواح .

أقرا ايضاً لنفس الكاتب:
تحميل رواية شهرزاد اون فاير PDF
تحميل رواية شهرزاد اون فاير PDF
عن الكاتبه هبة السواح

هبة مدربة حياة معتمدة تتمتع بأكثر من 1000 ساعة من الخبرة في التدريب والتوجيه في قضايا الحياة الأسرية. بدأت حياتها المهنية في عام 2011 كمربية معتمدة “الانضباط الإيجابي”. أجرت ورش عمل لأكثر من 200 من الآباء والمعلمين….خلال حياتها المهنية ، قدمت هبة ورش عمل تمكينية ومجموعات تركيز وندوات ودورات تدريب فردية لأكثر من 150 فردًا وزوجًا في مجالات مثل ؛ المواعدة والجنس والذكاء الجنسى….بالإضافة إلى ذلك ، قامت بتطوير دراسة شاملة حول “العيش على الغرض” ونفذت تلك الدراسة على مجموعة من النساء من مختلف الأعمار والحالات الزوجية على مدى أربعة أشهر لمساعدتهن في العثور على أغراض حياتهن الحقيقية ويعيشن حياة نوعية غير عادية!…من اشهر كتبها رواية سندريلا سكريت PDF و رواية شهرزاد اون فاير PDF .

المؤلفهبة السواح
الصفحات336
سنة النشر2020
القسمروايات عربية

تحميل رواية شهرزاد اون فاير PDF

 إبلاغ عن رابط لا يعمل  

ناقش الكتاب 

ما هو تقييمك لهذا الكتاب ؟

متوسط 0 / 5. عدد الأصوات: 0

لا توجد أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا الكتاب.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

حمل أيضاً
أنت هنا لأنك مهتم بقرأة الكتب .. اشترك بالنشرة البريدية
أنت هنا لأنك مهتم بقرأة الكتب .. اشترك بالنشرة البريدية
آخر الكتب في بريدك الإلكتروني في صباح كل يوم
ندعوك أيضًا لمتابعة حساباتنا على مواقع التواصل الاجتماعي.

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على ذلك ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك قبول قراءة المزيد