تحميل رواية سندريلا سيكريت PDF – هبة السواح

تحميل رواية سندريلا سيكريت PDF

تحميل رواية سندريلا سيكريت PDF – هبة السواح – أغلبنا اتربى على قصص وأساطير سندريلا والأميرات.. واتزرع فينا بشكل ما إن الحياة السعيدة أو الـ Happily Ever After هتحصل لما مشاكلنا تنتهي بمعجزة.. ونلاقي الأمير الجامد اللي نقع في غرامه.. ونتجوز ونعيش عيشة فل.. وتوتة توتة خلصت الحدوتة! كل ده كلام جميل كلام معقول ماقدرش أقول حاجة عنه..لكن للأسف مالوش أي علاقة بالواقع!…الواقع إن سر العيشة الفل هو السؤال اللي حيّر الملايين.. السؤال اللي هنجاوب عليه من خلال صفحات الكتاب.. السؤال اللي لو معندكيش إجابة عليه يبقى إنتي غالبًا ماشية في مسار غلط عشان توصلي مكان انتي مش عايزه تروحيه.. يبقى انتي عايشة زي ما المجتمع بيقولك وخلاص.. بتدوري على السعادة والنجاح في حدود القالب اللي مجتمعك حطك فيه، سواء كان اسمه كليات القمة أو العربية الشيك أو الجوازة اللي “شكلها” حلو وخلاص.. مشدودة بين اللي بيقولك إنك دورك في الحياة إنك تتجوزي وتخلفي وبس.. وبين اللي بيقولك اتمردي على الرجالة كلها بلا وجع دماغ!…إيه هو بقى سر العيشة الفل؟…موضوع مش للبنات بس! .

أقرا ايضاً لنفس الكاتب:
تحميل رواية سندريلا سيكريت PDF
تحميل رواية سندريلا سيكريت PDF
عن الكاتبه هبة السواح

هبة مدربة حياة معتمدة تتمتع بأكثر من 1000 ساعة من الخبرة في التدريب والتوجيه في قضايا الحياة الأسرية. بدأت حياتها المهنية في عام 2011 كمربية معتمدة “الانضباط الإيجابي”. أجرت ورش عمل لأكثر من 200 من الآباء والمعلمين….خلال حياتها المهنية ، قدمت هبة ورش عمل تمكينية ومجموعات تركيز وندوات ودورات تدريب فردية لأكثر من 150 فردًا وزوجًا في مجالات مثل ؛ المواعدة والجنس والذكاء الجنسى….بالإضافة إلى ذلك ، قامت بتطوير دراسة شاملة حول “العيش على الغرض” ونفذت تلك الدراسة على مجموعة من النساء من مختلف الأعمار والحالات الزوجية على مدى أربعة أشهر لمساعدتهن في العثور على أغراض حياتهن الحقيقية ويعيشن حياة نوعية غير عادية!…من اشهر كتبها رواية سندريلا سكريت PDF و رواية شهرزاد اون فاير PDF .

المؤلفهبة السواح
الصفحات291
سنة النشر2017
القسمروايات عربية

تحميل رواية سندريلا سيكريت PDF

 إبلاغ عن رابط لا يعمل  

ناقش الكتاب 

حمل أيضاً
أنت هنا لأنك مهتم بقرأة الكتب .. اشترك بالنشرة البريدية
أنت هنا لأنك مهتم بقرأة الكتب .. اشترك بالنشرة البريدية
آخر الكتب في بريدك الإلكتروني في صباح كل يوم
ندعوك أيضًا لمتابعة حساباتنا على مواقع التواصل الاجتماعي.

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على ذلك ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك قبول قراءة المزيد